Dave VS3 scheidsrechter

Op 27 september 2014 floot Dave Sangers (toen 11 jaar) zijn eerste jeugdwedstrijd en vier jaar later, op 6 oktober 2018, zijn eerste promotieklasse wedstrijd in Doetinchem.
Gisteren werd bij Dave de Proeve van Bekwaamheid afgenomen: het 'examen' voor scheidsrechters. Als je slaagt ben je officieel regioscheidsrechter en mag je wedstrijden in de promotieklasse en regiodivisie fluiten.
Dave is natuurlijk geslaagd! Gefeliciteerd Dave!

Dave is een scheidsrechters van het Jeugd Arbitrage Corps die in zeer korte tijd carriere heeft gemaakt als scheidsrechter.
Vind je het ook leuk om scheidsrechter te worden en daarmee iets voor de vereniging te doen en ook je zakgeld aan te vullen, stuur dan een mailtje naar scheidsrechters@svdynamo.nl voor info.