Kijk goed wanneer jij bardienst of zaalwacht hebt!

Als vereniging kunnen we alleen goed functioneren, wanneer we op z’n tijd allemaal de handen uit de mouwen steken. Dit geldt voor spelende leden en ouders. Er zijn roosters gemaakt voor bardienst, zaalwacht, teldienst en de indeling om te rijden naar uitwedstrijden. De afgelopen drie weken op rij is het bij de bardienst en zaalwacht op zaterdag misgegaan. Eén keer kwam een team helemaal niet opdagen, een tweede keer kwam er slechts één persoon en de derde keer waren de aanwezige spelers te jong om bardienst te mogen doen (Drank- en Horeca wet). De Seniorenteams kwamen onvolledig/niet ondanks dat in de week voor de bardienst de teams van de Clubhuiscommissie een herinneringsmail ontvangen. Dat kan natuurlijk zo niet verder gaan. Dat is niet in het belang van de vereniging en dat is toch ons aller belang. Daarom vragen we als bestuur, om er zorgvuldig op te letten wanneer je team dienst heeft en dit dan ook goed te regelen. Daarom nogmaals de regels en waar je de roosters kunt vinden.

Hoe werkt het met de roosters?
Ben je spelend lid dan heb jij of je ouders bardienst, zaalwacht, teldienst of ben je ingedeeld om te rijden. Hoe weet je wanneer, staat hieronder.

Je speelt in een Seniorenteam

Wanneer je bardienst en zaalwacht hebt staat op de site: https://svdynamo.nl/rooster/bardienst

Je komt met 6 personen  -> 4 voor de bardienst (2 personen zijn minimaal 18 jaar, als dat niet lukt moet je je ouders vragen om in te vallen) en 2 voor de zaalwacht (dit omdat wedstrijden die geen scheids hebben door de zaalwacht worden gefloten).

Je speelt in een Jeugdteam

Wanneer jouw ouders bar- of teldienst hebben of moeten rijden staat op de site (https://svdynamo.nl/teams/-> jouw team en dan het tabblad Programma)

Wij als bestuur vinden het belangrijk dat iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt.

“Vele handen maken licht werk en het is ook superleuk om iets voor elkaar te doen”

Bestuur SV Dynamo