Trainerbegeleiders gezocht - van goed naar beter

Bij SV Dynamo staat trainersbegeleiding bij de jeugd inmiddels hoog op de agenda. Om al onze trainers in de praktijk van goed naar beter te ondersteunen, zijn wij op zoek naar trainerbegeleiders. Voor deze functie zijn wij niet alleen op zoek naar ervaren trainers, maar willen wij graag werken met een breed scala van expertises. Dus heb jij een achtergrond als docent, politieagent, mental coach, manager, pedagoog of een ander beroep waarbij je veel met mensen samenwerkt? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Tegen een kleine vergoeding ga je langs bij 3 trainingen en 2 wedstrijden van het team waaraan je wordt gekoppeld in de periode februari-juni 2019. Om iedereen met de juiste bagage op pad te sturen is er op zaterdag 9 februari een startbijeenkomst van 9.00-10.30 uur. Heb je interesse, of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Michael Beugelsdijk via Beuge004@gmail.com of 0646605761.