Ga massaal mee naar de bekerfinale: schrijf je in voor de busreis naar Zwolle!

We gaan naar Zwolle toe! Zondag 17 februari is het zover. Dan neemt Draisma Dynamo het in de finale om de nationale beker op tegen Abiant Lycurgus. Ga mee om Redbad en zijn mannen in het Landstede Sportcentrum naar de overwinning te schreeuwen. Mis het niet. Schrijf je nu in voor de busreis naar Zwolle!

Met Draisma Dynamo On Tour
Voor slechts 15 euro vervoert Draisma Dynamo alle trouwe aanhangers naar de bekerfinale. Wie jonger is dan twaalf jaar, kan al voor 12,50 euro mee. De toegang tot de wedstrijd zit bij dit bedrag inbegrepen. Iedereen die Draisma Dynamo een warm hart toedraagt, kan een plekje reserveren in de roodgele supporterskaravaan naar Zwolle. Meld je dus massaal aan

Wil je op eigen gelegenheid naar Zwolle? Bestel dan je kaartje via volleybal.nl/bekerfinale-2019/tickets. Met de kortingscode dynamo19clubfinal betaal je slechts € 6 voor een clubkaart (€ 4 voor jeugd t/m 12 jaar).

Korting op speciale finale-sjaal
‘On Tour’-deelnemers krijgen bovendien een exclusieve korting op de aanschaf van de speciaal voor deze gelegenheid vervaardigde bekerfinale-sjaals. Zij kunnen dit collectors item voor slechts 5 euro bemachtigen. Voor overige Draisma Dynamo-supporters zal de finale-sjaal verkrijgbaar zijn voor 10 euro.

De bekerfinale begint om 13.30 uur. Vertrektijd van de bussen naar Zwolle staat t.z.t. vermeld op de website en facebookpagina van Draisma Dynamo. We gaan er met z’n allen een onvergetelijk Draisma Dynamo-feestje van maken! Zorg dat je erbij bent op 17 februari in Zwolle!