Zaterdag 2 februari Après Ski Party in het Dynamo Café!

Zaterdag 2 februari wordt het weer winter in Apeldoorn want dan organiseert Heren 6 vanaf 18.00 wederom het oergezellige Après Ski feest in het Dynamo Café. We hebben zaterdag 15 thuiswedstrijden, waaronder wedstrijden van Heren 2, Dames 2, Dames 1 en Heren 1, dus gegarandeerd volle bak. Speel je niet? Kom dan gewoon langs want iedereen is welkom en dit feest mag je niet missen. Er is voldoende te eten en er is ruim keus uit allerlei ‘speciale’ Après Ski drankjes: Glühwein, Flügel en vliegende hertjes! En met de gezellige Après Ski muziek van Super Hollands wordt het gewoon weer super gezellig. Om de feestvreugde te verhogen moet je natuurlijk wel zoveel mogelijk in Après Ski stijl komen. Dus hup die winterkleren aan. De toegang is gratis, tussen 18.00 uur en 20.30 serveert Heren 6 snert (je mag 2 x opscheppen) met roggenbrood en spek en broodje Bratwurst mit Zwiebeln und Sauerkraut. Dit alles voor slechts € 5, geef snel je bestelling door. Tot zaterdag 2 februari!