January 20: Dynamo’s Family Super Sunday

Het is bijna weer zover! De topper in de eredivisie tussen Draisma Dynamo en de huidige koploper Abiant Lycurgus staat voor de deur. Deze wedstrijd wordt gespeeld op zondag 20 januari op het speciale tijdstip van 15.00 uur. Speciaal voor deze wedstrijd komt de JoinVolleybalTour Volleybalbus naar Apeldoorn met opblaasbare volleybal attracties, dit is natuurlijk fantastisch! Wil jij ook je volleybal skills meten met smashen, springen, mikken, serveren en passen? Dat kan, want er komt ook een veld mee om alle moves direct in de praktijk te brengen! Kom dus op 20 januari vanaf 12.00 uur naar het Omnisport en neem al je vrienden, vriendinnen, teamgenoten en familie mee om te laten zien wat jij kunt!