Help De Klup aan een Appeltje van Oranje! Breng je stem uit!

"We begonnen met niets en nu is er een prachtig Kluphuis, 140 vrijwilligers, 30 activiteiten en 600 deelnemers."

Mensen met en zonder beperking kunnen hun leven verrijken bij de Klup in Apeldoorn. Door deel te nemen aan activiteiten, vrijwilligerswerk te doen, taalstages te volgen, begeleid te werken of maatschappelijk te ondernemen. Ook leden van SV Dynamo zijn actief als vrijwiliger of als stagiaire bij de Klup.

Uit heel veel kandidaten is de Klup genomineerd voor een Appeltje van Oranje van het Oranjefonds!

De 3 kandidaten die de meeste stemmen van de bevolking krijgen ontvangen onder andere een bedrag van € 15.000,-, Draag je het werk van De Klup ook een warm hart toe?

Stem op de Klup  en maak zelf ook kans op € 1.000,-!

In mei worden op paleis Noordeinde drie hoofdprijzen uitgereikt door koningin Máxima. De winnaars krijgen alle drie een geldbedrag van € 15.000 en een bronzen beeldje, gemaakt door prinses Beatrix. Het Oranjefonds verloot ook nog een bedrag van € 1.000 onder alle stemmers, voor het project waarop ze gestemd hebben.

De ontmoetingsplek werd gerealiseerd om ouders te ontlasten. Zij kunnen hun kinderen met een gerust hart achterlaten door de goede begeleiding en ondersteuning van de vrijwilligers. Ze bieden mensen met een beperking een luisterend oor in een prettige en veilige omgeving.