7 Open Club teams door naar de halve finales van de NOJK

Maar liefst 7 Open Club teams hebben zich vandaag weten te plaatsen voor de halve finales van de Nationale Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK). Alleen Jongens C moest in de kruisfinale het onderspit delven tegen Twente '05.

Jongens A won alle wedstrijden, werd 1e van de poule en plaatste zich rechtstreeks voor de halve finale. Meisjes A won 2 wedstrijden met 2-0 in de poulefase en speelde 1 keer 1-1 gelijk waardoor ze moesten kruisen. De kruisfinale tegen Orion wonnen de meiden in een zinderende driesetter. Meisjes B en Jongens B hoefden niet in actie te komen, zij waren vrijgeloot. Meisjes C, Meisjes D en Jongens D wonnen in de poulefase alle wedstrijden met 2-0 en plaatsten zich rechtstreeks voor de halve finale. Alle spelers en speelsters, trainers en coaches, super goed gedaan, van harte gefeliciteerd en op naar de halve finales op 23 februari! Dan zullen we er alles aan doen om ook op 30 maart in actie te komen tijdens de finales. Op de foto Open Club Meisjes A.