Meisjes D en Jongens D 1e en 2e op Alterno's Jeugdtoptoernooi

In de kerstvakantie deden onze C- B- en A-jeugdteams mee aan het 26e Internationaal jeugdtoernooi en onze beide D-teams aan 2 andere toernooien: het internationale CMV toernooi van Sint Anthonis en het bekende jeugdtoptoernooi van onze buurvereniging Alterno.

Beide teams presteerden daar optimaal. Jongens D speelde slechts 2 dagen samen in deze teamsamenstelling en heeft veel geleerd op het Sint Anthonis toernooi. Deze leerpunten werden gelijk omgezet in de praktijk tijdens het Alterno toernooi. De 6 mannen presteerden prima met als resultaat een mooie 2e plek. De mannen moesten alleen het hoofd buigen voor de jonge dames van het D open club team van Anja en Carlijn. Ondanks een paar kill-blocks van de mannen was de aanvalskracht van deze dames te groot. Meisjes D speelde zeer constant en sterk over de hele dag met als resultaat een zeer verdiende 1e plaats.

We vierden onze 1e en 2e plek natuurlijk met een overheerlijke teamschotel! MD en JD hopen de komende jaren ook te kunnen schitteren op ons eigen internationale jeugdtoernooi. Daarnaast scoorden we ook op arbitraal niveau. JAC scheidsrechter Maud kreeg meerdere complimenten bij alle wedstrijden die zij in goede banen leidde, iets wat de organisatie ook opgevallen was. Prima gedaan!