Team N4.5 kampioen!

Wat was het een leuk half jaar! De meiden van N4.5 hebben genoten. Mede door de leuke trainingen van Carlijn en Fleur en het leuke team natuurlijk. Zaterdag 15 december jl. hebben Felien, Tess, Yfke en Tess de 1e helft afgesloten door kampioen te worden! In een super spannende wedstrijd in de allerlaatste set tegen de nummer 1, werd er toch best overtuigend gewonnen! Onze meiden bleven cool, netjes en geduldig spelen en vooral enthousiast! Dit was nog het mooiste, het plezier en samenspel met elkaar. Aanmoedigen en door blijven gaan, ook al ben je erg zenuwachtig en zitten alle ouders, opa’s en oma’s te kijken naast het veld. En de goede aanwijzingen van hun coach Fleur. Wat een goede prestatie meiden. Trots en Fleur bedankt!