N6.3 kampioen!

Het hing al een tijdje in de lucht, maar het kampioenschap van N6.3 is binnen!! Lees het verslag onder 'Lees het hele bericht'.

Wat wilden deze fanatieke meiden Elisa, Leanne, Mara en Rubina graag kampioen worden. Met hun enorme inzet, enthousiasme en vooral talent die zij hierin hebben gestopt, bleek dat goud waard. Ondanks een kleine poule van 4 was het een spannende poule met als tegenstanders Auto van Oort/Rebelle, Jumbo Van Andel-Ormi en ons eigen jongens Dynamo team 6.1.

Een week voor de laatste 2 wedstrijden was N6.3 al kampioen (met maar 2 sets verlies). Toch was het elke wedstrijd zeker geen gelopen koers. Zij moesten vol aan de bak om de sets binnen te slepen. Uiteindelijk zijn de meiden met 9 punten verschil kampioen geworden. Tijdens de laatste 2 wedstrijden, toen het kampioenschap al binnen was, gaven ze nog 3 setjes weg. Het ging dan ook om de wedstrijden des keizers baard en dan zie je dat deze meiden onder druk beter presteren.

Het kampioenschap werd uitbundig gevierd met een bezoek aan de McDonalds en afgelopen zaterdag natuurlijk taart eten, samen met alle kampioenen van SV Dynamo. Een prachtige teamprestatie van Elisa, Leanne, Mara, Rubina!