N4.2 ongeslagen kampioen!

Niet op de laatste speeldag, maar al op de een na laatste speeldag kon meisjes N4.2 kampioen worden. Dan moesten de meiden alleen wel alle twee wedstrijden winnen. Geen moeilijke opgave als je bedenkt dat alle wedstrijden tot dan toe zijn gewonnen. Maar als er wat zenuwen in het spel zijn, dan kan het allemaal maar zo anders lopen. Een beetje zenuwachtig begonnen de meiden aan de eerste wedstrijd, maar wisten deze heel goed te winnen! De tweede wedstrijd wisten de meiden ook te winnen. Dit betekent dat we kampioen zijn!

Afgelopen zaterdag mochten de meiden nog twee wedstrijden spelen en laten zien waarom ze kampioen zijn. En dit deden ze! Met super mooi volleybal werd de nummer 2 (uiteindelijk nummer 3 van de competitie) verslagen en ook de laatste wedstrijd werd gewonnen. Er werd dit seizoen dus geen één set verloren, een super knappe prestatie van de dames! Het kampioenschap werd nog lang gevierd in het Dynamo Café met kampioenshirts, bekers, kinderchampagne en taart.