Mini team N2.1 kampioen!

Zaterdag 1 december is team N2.1 kampioen geworden! Lees het wedstrijdverslag van Karin Lieferink onder ‘Lees het hele bericht’.

Zaterdag 1 december moet team N 2.1 twee wedstrijden spelen. Ze kunnen kampioen worden op deze dag. Dit kan alleen als Klarenbeek (de nummer twee op de ranglijst) punten laat liggen op deze wedstrijd ochtend. Onze hoop is gevestigd op team N2.2 van Dynamo. Zij moeten op deze ochtend tegen Klarenbeek spelen en hebben hier al eens eerder punten gescoord. Voordat wij aan onze eerste wedstrijd beginnen, horen we dat team N2.2 gelijk gespeeld heeft tegen Klarenbeek. Wij kunnen dus kampioen worden. We bedanken team N2.2 hiervoor hartelijk!

Nu is de beurt uiteraard aan ons. We moeten onze wedstrijden nog wel winnen! De eerste wedstrijd winnen we. De tweede wedstrijd spelen we tegen team N 2.3 van Dynamo. Dit is een spannende wedstrijd. We beginnen met een achterstand. Maar door hard te werken en niet op te geven, winnen we toch. Op het nippertje. We zijn kampioen en dit vieren we met onze supporters! Zaterdag 15 december gaan we dit nog een keer uitgebreid overdoen met taart in het Dynamo café.