Huldiging kerstkampioenen jeugd tijdens wedstrijd Draisma Dynamo - Sliedrecht Sport

A.s. zaterdag 15 december speelt Draisma Dynamo tegen Sliedrecht Sport. Tijdens deze wedstrijd vindt er een bijzondere huldiging van onze kerstkampioenen plaats. De kampioensteams en hun supporters (o.a familie, vrienden, klasgenoten) hebben gratis toegang en kunnen rond 19.30 uur plaats nemen in een speciaal familie-kampioenenvak op de tribune om naar de eredivisie wedstrijd Draisma Dynamo - Sliedrecht Sport te kijken. Tijdens de setwissels worden de kampioenen gehuldigd.

Twee jeugdteams zijn al winterkampioen: MC3 en MB2. En 4 teams kunnen dat op zaterdag 15 december thuis worden. Om 9:30 uur heeft JC1 één set nodig en MC1 wordt bij winst tegen haar directe concurrent Alterno kampioen. Om 11:30 uur speelt MB3 haar wedstrijd en heeft één set nodig. MA1 speelt om 13:30 uur en heeft 2 sets nodig om kampioen te worden. Kom zaterdag deze teams aanmoedigen!