Dynamo bedankt vrijwilligers

Op vrijdag 7 december is het nationale vrijwilligersdag! Maar al die vrijwilligers zijn niet alleen op 7 december voor onze vereniging aan het werk, maar het gehele jaar door. Het bestuur wil dit seizoen graag rondom de vrijwilligersdag het jaarlijkse bedankje organiseren. Het wordt een Chinees buffet op zaterdag 15 december tijdens Super Saturday. Noteer de datum in je agenda! Tussen de wedstrijden van Dames 1 (16.30 uur tegen Veracles), Heren 2 (16.30 uur tegen Reflex) en Heren 1 (20.00 uur tegen Sliedrecht Sport) serveert het bestuur een Chinees buffet. Iedereen kan zich hiervoor aanmelden maar voor vrijwilligers is het gratis.

Houd de website in de gaten, binnenkort kun je je hiervoor aanmelden via een aanmeldlink op de homepage. Het Chinees buffet van Kota Radja bestaat uit Babi Pangang, Saté Ajam, Tjap Kan Tjoy (groenten), Foe Yong Hai met kip, Miniloempia’s, Kerriekoekjes, Kroepoek, Nasi en Bami. Alle vrijwilligers van Dynamo zijn van harte welkom en krijgen dit etentje aangeboden van het bestuur. Ben je geen vrijwilliger bij Dynamo dan betaal je € 5 (t/m 12 jaar) en € 7,50 (13+). De betaling kan contant ter plaatse. Je kunt je t/m a.s. donderdag 13 december 18.00 uur aanmelden voor het buffet. Kom je ook?