Leer reanimeren en steun Serious Request

Elke dag krijgen 35 Nederlanders een hartstilstand buiten het ziekenhuis. Dit kan iedereen overkomen, dus ook jouw teamgenoot, de scheidsrechter of een toeschouwer. En onmiddellijk hulp bieden is letterlijk van levensbelang. Want als je binnen 6 minuten start met reanimeren en de AED aansluit, wordt de kans tot 50% groter dat het slachtoffer de hartstilstand overleeft. Maar kan jij dat? Het Rode Kruis Apeldoorn organiseert op 20, 21 en 22 december reanimatiecursussen voor 3FM Serious Request: De Lifeline. Met de opbrengst van de actie van Serious Request kunnen nog meer mensen leren reanimeren. En kunnen er meer AED’s geplaatst worden bij sportclubs, scholen en buurthuizen. Dus kom in actie en schrijf je in! Leer hoe je het verschil kunt maken als het er echt op aankomt!

Je kunt je zelf inschrijven, maar je kunt ook deelnemen met je team, supportersgroep, vriendengroep, noem maar op. Hieronder de details:
• Je kunt je inschrijven voor een cursus op 20, 21 of 22 december
• De cursus duurt vier uur; er zijn diverse starttijden mogelijk
• Na afloop ontvang je een officieel erkend certificaat dat 2 jaar geldig is
• De bijdrage is 25 euro per persoon en gaat geheel naar Serious Request: De Lifeline
• Veel zorgverzekeraars vergoeden de cursus in de aanvullende verzekering
• Je kunt je ook inschrijven voor de cursus Baby- en Kinderreanimatie.

Opgeven kan met dit formulier.

Heb je nog vragen, neem dan contact op met het Rode Kruis Apeldoorn via het mailadres seriousrequest.apeldoorn@rodekruis.nl.
Informatie over Serious Request: De Lifeline vind je op de website van 3FM.