Woensdag 10 oktober: voorlichting Jeugdtoernooi aan nieuwe organisatoren en vrijwilligers

De organisatie van het Internationale Jeugdtoernooi op 27, 28 en 29 december zoekt opvolgers voor het selecteren van deelnemers, het maken van wedstrijdschema's, mailtjes beantwoorden, het regelen van webcams, vervoer, toernooishirts, overnachtingen, vrijwilligers, feest, muziek, EHBO, fysio, scheidsrechters, de financiën, koks, eten voor 3 dagen, bedankjes voor vrijwilligers, standen bijhouden in toernooi.nl, tribunes opruimen etc.... Dit is zomaar een greep uit alle taken waar de organisatie van het Jeugdtoernooi voor staat. De huidige organisatie stopt bijna voltallig. Lijkt het je leuk om iets over te nemen en er samen met anderen weer een succes van te maken? Kom dan vanavond om 20.30 uur naar het Dynamo Café!