Organisatie Jeugdtoernooi zoekt hulp

Jaarlijks organiseren we op 27, 28 en 29 december het Internationale Jeugdtoernooi voor meer dan 50 jeugdteams uit binnen- en buitenland. De wedstrijden vinden plaats in het Omnisport en de WSV-hal en de spelers slapen in o.a. Stayokay en het Woldhuis. Voor de organisatie van het Jeugdtoernooi in 2018 zoeken we enthousiaste vrijwilligers die plaats willen nemen in de organisatie of een taak voor hun rekening willen nemen gedurende het toernooi. Heb je zin en tijd om een bijdrage te leveren? Kom dan volgende week woensdag 10 oktober om 20.30 uur naar het Dynamo Café. Dan vertellen we je meer over het toernooi en de verschillende taken. Graag tot dan! Kun je niet komen maar wil je wel wat doen of heb je vragen? Stuur dan een mailtje naar webredactie@svdynamo.nl, dan nemen we contact met je op!