Heren 2: aan de uitstraling zal het niet liggen

Zaterdag 15 september jl. stond in het teken van de kick off van de eerste teams, zo ook Heren 2. Op de laatste zaterdag voor de seizoen ouverture kon het ‘publiek’ op informele wijze kennis maken met de spelers/speelsters en voor het eerst de nieuwe (wedstrijd)tenues bewonderen. Uiteraard gevolgd met de laatste oefenwedstrijden op eigen bodem. Gelukkig laat de teamsamenstelling weinig nieuwe gezichten zien. Toch is de uitstraling vanaf dit seizoen anders. Het sponsorschap met Mansion24 (aan het Leienplein), Buurman, expert in teamwear, Houtkubus en de Vriendenloterij maakt het spelen in nieuwe tenues mogelijk.

Speels en verrassend
De driejarige samenwerking past uitstekend bij het technische beleid van de herenlijn. Ook deze ‘bedrijven’ passen met hun visie bij het team (H2) en de vereniging (SV Dynamo). Betrouwbare familiebedrijven, die voortdurend zoeken naar vernieuwing om hun ‘klanten’ optimaal advies en een unieke beleving te geven. Misschien wel dé gelijkenis met het team dat met speels en verrassend spel in de Topdivisie van zich wil laten horen.