Vrijdag 14 september: scheidsrechterstraining

We staan dit seizoen voor een grote scheidsrechteruitdaging. Onze vereniging moet 120 wedstrijden fluiten in andere hallen om het spelen van de Dames 3, 4 en 5 en Heren 3, 4 en 5 mogelijk te maken. Deze wedstrijden worden dit seizoen gefloten door Jan de Groot, Peter van Vliet, Albert Mein, Jeroen van der Linden, Ilse van Beusekom, Remco Mulder, Robin Bussink, Marit Heupink en Dave Sangers.  Peter, Ilse, Marit, Dave en Remco floten vorig seizoen nog tientallen thuiswedstrijden in de 1e en 2e klasse. Dat zullen ze nu niet meer zo vaak kunnen doen. We zullen dus een beroep moeten doen op seniorleden die het fluiten van wedstrijden (nog) niet als hun hobby zien. Heb je nog geen licentie om 1e of 2e klasse te fluiten? Of wil je 'er weer even inkomen'? Kom dan aanstaande vrijdag 14 september van 20.00 uur tot maximaal 22.00 uur naar de vaardigheidstraining in het Dynamo Café.

Het is een laagdrempelige en gezellige training. Ilse neemt wat regels met jullie door en daarna gaan we de zaal in om onderling wat te ballen met steeds een andere scheidsrechter (paar minuten per scheidsrechter). Na deze training mag je in principe 1e/2e klasse wedstrijden fluiten. Als je het fluiten leuk vindt en meer wilt fluiten, willen wij je heel graag begeleiden en komen kijken als je fluit!

Wie zien wij graag als scheidsrechters in de 1e en 2e klasse?

Mensen die graag hun steentje willen bijdragen aan het spelen van competitiewedstrijden door al onze teams én spelers en speelsters die in de hoogste klasses van de regio spelen: 3e divisie, promotieklasse en 1e klasse. Speel je in een van deze teams? Kom dan aanstaande vrijdag van 20.00 uur tot maximaal 22.00 uur naar de vaardigheidstraining als je nog niet over een licentie beschikt. Weet je niet of je over een licentie beschikt? Vraag het dan na bij Bart. Hopelijk tot vrijdag!