Grote clubactie binnenkort van start!

SV Dynamo doet dit jaar mee met de Grote Clubactie. Met de opbrengsten schaffen we trainingsmaterialen aan, maken we het clubhuis leuker voor de jeugd en bekostigen we activiteiten voor het mini- en jeugdkamp. 15 september start de verkoop van de loten.

Alle mini’s en C-jeugd krijgen de boekjes met loten uitgereikt. Uiteraard zijn er mooie prijzen te winnen voor de lotenverkopers. Je kunt een gesigneerd shirt van H1, een wedstrijdvolleybal of een kadobon ter waarde van 25 euro winnen. Het team dat de meeste loten verkoopt, mag met het hele team een uur bowlen. Jullie hoeven niet met geld te lopen, alle loten worden digitaal geregistreerd zodra jullie de boekjes ingevuld inleveren. De boekjes kunnen bij de training met voor- en achternaam erop, ingeleverd worden bij de trainers.  Dit filmpje geeft een korte uitleg. Veel succes met de verkoop!