Hulp gezocht!

SV Dynamo doet voor het eerst mee met de grote clubactie. Dit is een landelijke sponsoractie waarbij 80 % van de opbrengsten naar de eigen vereniging gaat. De actie start op 15 september, maar de voorbereiding vindt de komende weken plaats. De jeugdcommissie heeft deze taak op zich genomen op verzoek van het bestuur. Zij zijn op zoek naar een aantal enthousiaste mensen die willen ondersteunen bij de voorbereiding en de begeleiding tijdens de actie:
- een enthousiaste social media gebruiker die bedreven is in het communiceren op social media
- een creatieve schrijver
- een commerciële vrouw of man, voor de bestelling en eventuele extra acties tijdens de grote club actie
- een aantal vrouwen en mannen die willen helpen bij de verwerking van de verkochte loten.
Wil jij helpen? Bel of mail naar Harold Dubbelhuis van de jeugdcommissie, 06-53233672 of jeugd@svdynamo.nl.