EK Beach 15 t/m 22 juli

Kom van 15 t/m 22 juli genieten van topsport, entertainment en fun op het DELA EK Beachvolleybal.

Tip! Leden van de Rabobank kunnen toegangskaarten voor het EK kopen met 25% korting!! Ben je geen lid van de Rabobank, maar heb je er wel een rekening lopen, ga naar www.rabobank.nl en onderaan onder het kopje leden kun je kosteloos lid worden. Daar vind je onder lezersaanbiedingen ook de mogelijkheid om kaarten met korting te kopen.
Wist je dat er ook veel vrijwilligers van Dynamo actief zijn tijdens het EK-beach! Onder andere als chauffeur, gastvrouw/-heer, teller, toegangscontroleur en baliemedewerker. Op en rond de velden van de beachstadions in Apeldoorn, Den Haag en Rotterdam is heel veel jeugd van Dynamo actief. Onder de bezielende (bege)leiding van onze Top vrijwilligers Anneke Klomp en Teun Zijp hebben zij een ervaring die ze nooit meer zullen vergeten! Wat zijn we ontzettend trots op deze vrijwilligers van Dynamo!
Klik hier voor het filmpje om al in de stemming te komen