Chauffeurs en courtcrew (jongeren) gezocht

I.v.m. het evenement VOLLEY2018 (WK zitvolleybal dames & heren, EK Beachvolleybal dames & heren, en het EK zaalvolleybal jongens dringend op zoek naar:

• chauffeurs voor busjes om spelers en officials te vervoeren. Locaties waar nog chauffeurs nodig zijn: Ede, Eindhoven, Apeldoorn, Utrecht en Arnhem.
  • kinderen die willen ballenrollen bij het EK Beach in Apeldoorn (vooral op vrijdag 20/7 en zaterdag 21/7) en naar kinderen die in Rotterdam en/of Den Haag actief willen zijn in het zand of in de zaal.
  • Andere vrijwilligers. Daarbij kun je denken aan: tellers, toegangscontroleurs, baliemedewerkers, 'verwijzers' (soort gastheer/-vrouw), etc. Waarbij de piek ligt in het finaleweekend van 20-22 juli: alle toernooien komen dan samen in Rotterdam en Den Haag.

Maar vooral chauffeurs en ballenkinderen worden gezocht!

Heb je tijd en vindt je het leuk om mee te werken aan dit mega-volleybalevenement? Laat dit dan z.s.m. weten!

Kinderen kunnen zich aanmelden bij Anneke Klomp, vrijwilligers voor alle andere functies bij Teun Zijp

t.zijp @ dynamovolleybal.nl
klomp1 @ zonnet.nl

Hartelijk dank voor je medewerking!