6 uit 7! SV Dynamo weer snelste tijdens Drakenbootfestival

En weer was Dynamo de snelste! Onder grote publieke belangstelling kwalificeerde SV Dynamo zich tijdens de halve finale van de Drakenbootrace als eerste voor de finale. Dynamo werd bijna ingehaald door sportclub Teuge, echter hun boot sloeg om net voor de finish. De finale samen met de zeeverkenners uit Barendrecht en Pickwick Players was ongemeen spannend. Voor het publiek aan de finishlijn was het duidelijk: Dynamo wint! Voor de 6e keer in zeven jaar is Dynamo de snelste. Racers: Romeo Tuinman, Ewoud Heijink, Elmo Slump, Joost Huisink, Michel van Beek, Roderick van Beek, Lars Aalders, Sander Meeboer, Erik Huisink, Richard Janssen, Daan de Jonge, Dave den Hollander, Sander den Hollander, Jelle Overvelde, Michiel van Dorsten, Ruben de Vries en Tom Heijink. Klik hier voor een impressie van het Drakenbootfestival.