Nieuwe teamindeling - trainingsrooster - start nieuwe seizoen

De nieuwe teams zijn gepubliceerd op de site onder Teams. Onder Roosters > Trainingen vind je het nieuwe trainingsschema vanaf maandag 14 mei tot en met vrijdag 15 juni. Deze week trainen de seniorenteams nog met hun oude team. De jeugd met het kwalificatietoernooiteam. Zie hiervoor het aparte bericht op de site. Bij de nieuwe teamindeling graag rekening houden met het volgende:

• Het gaat om een voorlopige teamindeling. Bij een aantal teams kan nog wat veranderen. Dit is afhankelijk van de mensen die zich nog hebben aangemeld en komen mee trainen.
  • Trainingen via het nieuwe schema gaan in vanaf 14 mei. Informatie over de trainingen van de komende week staan hier.
  • Ieder team kan 1 keer in de week terecht in Omnisport. Extra trainen kan op de beachvelden. Graag op korte termijn aanvragen bij Auke, dan kan Auke een schema maken.
  • Op vrijdag 15 juni is de laatste trainingsdag.
  • Op donderdag 17 mei speelt het Nederlands Heren team een oefeninterland tegen Japan. Er zijn die avond dus geen trainingen in het Omnisport. Wil je die avond toch trainen, dan graag z.s.m. trainingsruimte aanvragen bij Auke.
  • Het nieuwe seizoen start op zaterdag 27 augustus.
  • Zaterdag 1 september is er een onderling seniorentoernooi. Hou dit vast vrij.
  • Zaterdag 15 september is het start weekend met kick off en oefenwedstrijden. Verdere informatie volgt op korte termijn.

Mini's
Een aantal mini's stroomt door naar de jeugd. Kun je jezelf niet vinden in de minigroepen, kijk dan ook even bij de jeugdgroepen (C). Ouders van jongens en meisjes die voor het eerst gaan spelen bij de jeugd, nodigen we uit voor een kennismaking- en informatiebijeenkomst. Er verandert namelijk best veel als je zoon of dochter bij de jeugd gaat spelen. De datum en locatie worden later bekend gemaakt.

Heren teams
In de Heren teams staan voorlopig de teams nog in de oude indeling. Er zijn helaas flink wat knelpunten, waar we op dit moment niet uit komen. Wel is duidelijk dat er een jong team in de tweede klasse geplaatst kan worden. Dat wordt Heren acht. Heren 8 wordt dus Heren 9, Heren 9 Heren 10, Heren 10 Heren 11 en Heren 11 Heren 12. Het niveau van de teams blijft gelijk. Heren 10 blijft dus gewoon 2e klasse. We hopen op korte termijn meer duidelijkheid te kunnen geven over deze teams.

Dames teams
In de Dames teams 7, 8 en 9 moeten nog keuzes gemaakt worden. Hierdoor werken we op twee velden met een trainingsgroep voor deze drie teams tot het einde van het seizoen. Voor de zomerstop zal hier duidelijkheid in komen. In Dames 3, 5 en 6 zijn behoorlijk wat veranderingen. Dit komt omdat er vanuit Dames 6 een groot deel van de talenten doorstroomt naar de hogere teams. Hierdoor hebben we deze teams niet kunnen handhaven als geheel. Wel hebben we geprobeerd te voldoen aan wensen met wie iedereen graag samen speelt. Hierdoor verwachten we dat er voor iedereen een mooi team staat.

Vragen?
Heb je vragen of opmerkingen? Stuur dan een mailtje naar de technische commissie via tc@svdynamo.nl.