Nationaal beachtoernooi op 5 mei

Op zaterdag 5 mei organiseert STAM/Switch '87 in samenwerking met de Nevobo een nationaal beachtoernooi voor Dames 3e Divisie op Sportpark De Hove in Millingen a/d Rijn in het kader van de Nationale Beachcompetitie. Het is ook mogelijk om in te schrijven als je in een lagere (zaal)competitieklasse speelt.  Inschrijven kan uitsluitend via de Nevobosite www.zelfbeachen.nl tot en met 30 april 12.00 uur. Het programma is als volgt:

- Tijdstip uiterlijk aanmelden op 5 mei: 08.30 uur
- Tijdstip start toernooi: 09.00 uur
- Richttijd finale: 16.00 uur

De Nationale Beachvolleybalcompetitie

Op 5 mei is de aftrap van een serie beachvolleybaltoernooien in het kader van de Nationale Beachvolleybalcompetitie die tot eind augustus door het hele land op zo’n 50 verschillende locaties worden georganiseerd door de Nevobo samen met lokale (beach)volleybalverenigingen die als promotor fungeren en daar zit dit jaar dus ook Millingen aan de Rijn bij. Het volgende toernooi in dit verband organiseert Switch ‘87/STAM op 3 juni tijdens het buitentoernooi. Dan wordt een toernooi georganiseerd in het kader van het Junior Beach Circuit en kan worden deelgenomen door meisjes in de klassen < 13, < 15, < 17 en < 19 jaar. In de jongste klasse (< 13 jaar) kunnen ook mixed-teams inschrijven.