Oefeninterland Oranje: Nederland - Japan in Omnisport

Op donderdag 17 mei om 19.30 uur spelen de Oranje Heren een vriendschappelijke Interland tegen Japan. De wedstrijd wordt gespeeld in het Omnisport. De Nebobo heeft aan Dynamo gevraagd de Interland te organiseren. Je kunt via onze website kaarten bestellen. Een kaartje kost € 5 (jeugd t/m 16 jaar) of € 7,50 (17 jaar en ouder). De kaarten kun je afhalen en betalen voor de wedstrijd. Mogelijk komen er ook nog andere afhaalmomenten, houd hiervoor de website in de gaten. Ben je het afgelopen seizoen actief geweest als vrijwilliger bij Dynamo? Dan mag je een gratis kaartje aanvragen via secretaris@svdynamo.nl. Het kaartje kun je ophalen op de wedstrijddag. Wil je weten hoe de mannen er voor staan? Kom ze dan aanmoedigen voor ze beginnen aan hun deelname in de Golden League! Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Anneke Klomp via Anneke@svdynamo.nl.