Woensdagavond 4 april: Draisma Dynamo - Abiant Lycurgus

Na zaterdagavond is het definitief. Draisma Dynamo eindigt het seizoen 2017/2018 als derde. Eerder dit seizoen werd de ploeg vroegtijdig uitgeschakeld in het nationale bekertoernooi en na twee ronden was ook het Europese seizoen – waaraan met een wildcard mocht worden deelgenomen – voorbij. Met nog twee wedstrijden te gaan weten de Apeldoorners dat de dertiende landstitel nog even op zich laat wachten. Abiant Lycurgus en Seesing Personeel│Orion gaan strijden om het kampioenschap. Vanavond speelt Draisma Dynamo een (inhaal)wedstrijd tegen Abiant Lycurgus. De Apeldoorners willen in eigen huis graag nog een keer van de Groningers winnen. De wedstrijd begint op het vertrouwde tijdstip: 20.00 uur. A.s. zaterdag 7 april sluit Draisma Dynamo het seizoen af met de wedstrijd tegen bekerwinnaar SV Land Taurus. Ook dat duel vindt in Omnisport plaats en begint om 20.00 uur. Wees erbij!