In memoriam Jan Dijkhof

Maandagmorgen werden we opgeschrikt door het zeer verdrietige bericht van het plotselinge overlijden op 60-jarige leeftijd van

Jan Dijkhof

Zeg je clubhuis, dan zeg je Jan en Willy. Sinds onze vereniging in het Omnisport zit, zijn ze betrokken geweest bij het clubhuis. Dat Jan er zo opeens niet meer is laat letterlijk een enorme leegte achter.

Binnen de Clubhuiscommissie was Jan degene die aan het eind van de vergadering altijd nog iets op zijn papiertje had staan. Samen met Willy deed hij (on)gemerkt heel veel. Jan was geen man van veel woorden maar deed gewoon wat gedaan moest worden.

De Clubhuiscommissie gaat niet alleen een hardwerkend lid missen maar ook een gezelligheidsmens. Jan, bedankt!

Binnen de commissie beheerde Jan de penningen maar net zo graag stond hij achter de bar. Of regelde van alles achter de schermen, van voorraad, tot frituur, tot schoonmaak en onderhoud. Jan genoot ervan als er een gezellige sfeer in het clubhuis was. Nooit deed iemand vergeefs een beroep op hem. Was er overdag een activiteit in het Dynamo Café, geen probleem, Jan sprong wel even bij. Of bij bijeenkomsten van de Businessclub. Hij kon dan ook erg genieten van de lekkere hapjes die overbleven.

Nadat zijn werkende leven was gestopt kon hij nog meer tijd en energie aan zijn vrijwilligerswerk bij onze vereniging besteden. Maar ook genoot hij van het leven, samen met Willy. Regelmatig waren ze een weekje op vakantie. Heel trots was hij toen kort geleden zijn eerste kleinkind werd geboren. Wij zijn hem dankbaar voor zijn grote inzet en betrokkenheid. Het is voor ons nauwelijks te bevatten dat we het vertrouwde gezicht van Jan nooit meer in het Dynamo Café zullen zien.

Onze gedachten zijn bij Willy, Marco, Lianne en Sander en de overige familieleden. Wij wensen hen alle mogelijke sterkte en kracht.

Bestuur, leden en Clubhuiscommissie SV Dynamo Apeldoorn

Bijlage: overlijdenskaart