Steun SV Dynamo met een lot van de VriendenLoterij

SV Dynamo is club van de maand bij de Vriendenloterij! Onze belactie op 29 november jl. heeft flink wat vrienden opgeleverd die onze vereniging steunen via een lot. Van de opbrengst hebben we nieuwe materialen gekocht. Inmiddels hebben de kinderen van de sportspeeltuin al kunnen springen op de minitrampoline en wachten we een beetje ongeduldig op de levering van 2 bestelde pass baskets voor onze techniektrainingen. A.s. woensdag 14 februari  kun je tijdens de eredivisietopper tussen Draisma Dynamo en Abiant Lycurgus ook een lot kopen van de VriendenLoterij. Kopers van een lot maken kans op mooie prijzen en steunen bovendien de vereniging. De verkoopprijs per lot bedraagt € 13,50. De loten zijn per maand telefonisch of per e-mail weer opzegbaar.