Belactie VriendenLoterij groot succes!

Vanavond hebben meer dan 20 vrijwilligers zich ingezet voor de VriendenLoterij actie. Tussen 18.30 uur en 21.30 uur hebben zij geprobeerd alle leden te bellen met de vraag of zij SV Dynamo willen steunen via de VriendenLoterij. Het resultaat van deze actieavond overtrof alle verwachtingen! Werd vooraf 50 toezeggingen nog als een ambitieus doel gezien, aan het einde van de avond was dit aantal met meer dan 50 procent overtroffen! Iedereen die heeft bijgedragen aan dit mooie resultaat, heel erg bedankt, en natuurlijk hulde aan het belteam dat onvermoeibaar heeft geprobeerd alle leden te bereiken. Ben je vanavond niet gebeld en wil je ook graag SV Dynamo steunen via de VriendenLoterij? Via deze link kun je eenvoudig loten bestellen die al direct zijn gekoppeld aan SV Dynamo Apeldoorn. Heb je al loten en wil je het goede doel van je loten omzetten naar SV Dynamo? Kijk dan rechts op de homepage. Hier staat een VriendenLoterij banner met informatie hoe je dit kunt doen. Elk lot dat meespeelt met de VriendenLoterij levert onze vereniging € 6,75 op (de helft van de lotprijs van € 13,50). Je steunt hiermee niet alleen Dynamo, je maakt zelf ook elke maand kans op duizenden prijzen variërend van auto’s, fietsen, Iphones, reis- en dagjes uit cheques tot geldprijzen die kunnen oplopen tot € 100.000. We hopen dat alle loten enige tijd mee gaan spelen voor onze vereniging. Op de foto het belteam, heel hartelijk bedankt voor jullie inspanningen!