Dames 1 verliest vijfsetter van Donitas

Dames 1 speelde afgelopen zaterdag thuis tegen Donitas. Het werd een spannende vijfsetter die helaas met 2-3 werd verloren. De volgende thuiswedstrijd is op zaterdag 14 oktober om 16.30 uur tegen Prima Donna Kaas Huizen. Lees het wedstrijdverslag van Lotte Leukenhaus.

Een man die doucht met twaalf dames

Zaterdag 30 september was het zover: om 16.30 uur was onze eerste thuiswedstrijd in het Omnisport tegen Donitas. Een tegenstander die we al in de voorbereiding tegen zijn gekomen. Voor het zover was hadden we eerst een andere wedstrijd die we naar winst wilden juichen. Namelijk de wedstrijd van onze fysio Liesbeth. Na een spannende vijfsetter sloot zij met haar team winnend af. Nu wij nog. De voorbereidingen werden getroffen. Bij Monique op tafel, in de kleedkamer zonder tenue, de vlechtjes en de staartjes, de flesjes en de muziek. Iets later dan gepland konden we aan onze warming up beginnen. Gedurende de warming up kwam het publiek binnen. En ja, gelukkig zaten ook Patrick en Fred hoog boven op de tribune tijdens deze eerste thuispot. De prachtige banners hingen aan de muur en wij konden met alle vertrouwen warm worden. Bikkelen, buffelen en hard werken voor elkaar. Iets met het muntje had ook de andere kant op kunnen vallen en iets met puntjes op de i. Beide teams hebben deze wedstrijd 101 punten gescoord. Er waren kill blocks over en weer, aces aan beide kanten en aanvallen waar je u tegen zegt. 2-3 in het voordeel van onze gasten was het resultaat. Een paar individuele complimentjes/feitjes voor een aantal!

• Emmy heeft de eerste thuisrally van het seizoen voor ons gewonnen!
  • Lieke S heeft na een week bijna niet trainen een kei goede wedstrijd gespeeld.
  • Chantal/Sjon (en voor insiders B.....) heeft ons terug in de wedstrijd gebracht halverwege de derde set met een erg fijne serie vanaf de achterlijn.
  • Caya mocht na haar enkelblessure weer +- twee sets spelen.
  • Ronald voegde zich gelukkig na zijn wedstrijd in de ochtend ook tijdens de tweede set bij ons.
  • En last but not least: onze trainer kwam tijdens de 4e set erg goed in de wedstrijd wat betreft het 'in' & 'uit' roepen, waarvoor dank.

Nu denk je vast, maar wat is dat nou met die titel. Ja, dat houden we even voor ons zelf. Uiteraard mag je er in de kantine wel naar vragen.