Programma kick-off op 9 september bekend

Het nieuwe volleybalseizoen is begonnen! Traditiegetrouw beginnen we met een kick off weekend, dit jaar op zaterdag 9 september. Benieuwd wie er in Heren 1 en Dames 1 spelen? Kom dan zaterdagmiddag 9 september om 15.00 uur naar de oefenwedstrijden in het Omnisport. Na het voorstellen van alle spelers en speelsters spelen Heren 1 en Dames 1 naast elkaar een oefenwedstrijd. De mannen van Draisma Dynamo spelen tegen VVP. Dames 1 speelt tegen VCN. Neem familie, buren en vrienden mee, de toegang is gratis! Maar voordat de wedstrijd begint, is er een vol programma. De mini’s krijgen ’s morgens een clinic van Heren 1 en Dames 1, de C-, B- en A-jeugd speelt een onderling jeugdtoernooi en iedereen kan een pasfoto laten maken voor de website of een spelerspas. Onder 'Lees het hele bericht' staat het volledige programma voor de mini's en de jeugd op zaterdag 9 september.

Programma kick-off zaterdag 9 september

09.00 - inloop, omkleden en uitdelen trainingsshirt aan de mini's
09.30 - 10.45 clinic mini's door Dames 1 en Heren 1
10.00 - 13.30 gelegenheid om een gratis pasfoto te laten maken voor je spelerspas of voor op de website (achterin Dynamo Café)