Leveringsplicht 2017-2018, scheidsrechters bedankt!

Vandaag gaven Ilse van Beusekom en Robin Bussink zich op voor de VS3 scheidsrechterscursus. Robin Bussink is de eerste scheidsrechter van het Jeugdarbitragecorps (JAC), die door het volgen van deze cursus, in de hoogste klassen van de regio mag fluiten. Klasse Robin! Door de inzet van Jan de Groot, Peter van Vliet, Albert Mein, Jeroen van der Linden, Willy Willems, Ilse van Beusekom en Robin Bussink als scheidsrechters die in de regio samen 96 wedstrijden gaan fluiten in de promotieklasse en regiodivisie voldoet de vereniging aan haar leveringsplicht. Hierdoor mogen alle teams die in deze klasses willen spelen daar ook daadwerkelijk in uitkomen. Heerlijk voor de teams, maar zeker ook voor de scheidsrechtercoördinator (Bart Bosman) die geen 'dreigmails' tot uitsluiting van teams meer zal ontvangen van de Nevobo. Scheidsrechters, heel hartelijk dank!