SV Dynamo weer snelste tijdens Drakenbootfestival

Onder grote publieke belangstelling kwalificeerde SV Dynamo zich tijdens de halve finale van de Drakenbootrace als eerste voor de finale. De finale samen met Sportclub Teuge en Pickwick Players was ongemeen spannend. Afgaande op Romeo Tuinman, de trommelaar van de boot die het beste zicht heeft op de finishlijn, was de 5e overwinning in zes jaar tijd een feit. Het Dynamo publiek en de peddelaars waren wat minder zeker van de overwinning. De definitieve uitslag werd bekend gemaakt op het grote podium van het leukste meerdaagse evenement van Apeldoorn en bevestigde Romeo's waarneming: 1. Dynamo, 2. Sportclub Teuge en 3. Pickwick Players. Racers: Romeo Tuinman, Ewoud Heijink, Elmo Slump, Joost Huisink, Michel van Beek, Roderick van Beek, Lars Aalders, Sander Meeboer, Erik Huisink, Michiel Ahyi, Daan de Jonge, Dave den Hollander, Sander den Hollander, Jelle Overvelde, Michiel van Dorsten, Timon de Vries en Tom Heijink. Klik hier voor een impressie van het Drakenbootfestival.