SV Dynamo tekent sponsorcontract met hoofdsponsor Bultman

We zijn verheugd Bultman Autoverhuur te kunnen presenteren als hoofdsponsor van SV Dynamo. Vorige week zijn de handtekeningen gezet onder een sponsorcontract voor 5 jaar. Bultman Autoverhuur is voor de meeste Dynamo leden geen onbekende naam. Al decennia lang is Bultman hét adres voor het huren van een bestelbus of vrachtwagen voor verhuizing of vakantie.

Bultman heeft inmiddels 9 vestigingen in Oost-Nederland, met het hoofdkantoor aan de Zwolseweg 364 in Apeldoorn. Als hoofdsponsor zal de naam van Bultman op de voorzijde van het nieuwe Dynamo wedstrijdshirt komen te staan. De hiermee gepaard gaande sponsorinkomsten leveren een bijdrage aan het realiseren van de sportieve en sociale ambities van SV Dynamo.