Teamindeling 2017/2018

De teamindeling van de jeugd en de mini’s voor het seizoen 2017/2018 is gepubliceerd op de website. Net als vorige jaren is dit een voorlopige teamindeling, deze kan nog veranderen. De trainingstijden zijn nog niet aangepast. In de meivakantie komen de nieuwe trainingstijden op de site. De seniorenteams worden volgende week bekend gemaakt. Bijzonderheden jeugd:

• Bij jongens B staan alle spelers in 1 team. Op dit moment weten we nog niet of het 2 of 3 teams worden. De komende weken gaat dat duidelijk worden.
  • Ouders van mini’s die doorstromen naar de jeugd krijgen binnenkort een uitnodiging van de jeugdcommissie voor een voorlichtingsavond.
  • Op zaterdag 20 mei zijn er kwalificatiewedstrijden. Deze wedstrijden bepalen in welke klasse een team volgend seizoen uitkomt. MC1, MC2, MC3, MB1, MB2, MA1, JC1 JB, JA1 doen mee met de kwalificatiewedstrijden.
  • Voor vragen over de teamindeling/kwalificatietoernooi kun je terecht bij je contactpersoon. Wie dat is, kun je zien bij je nieuwe team.