Feestelijke afsluiting van het competitieseizoen!

Het seizoen 2016-2017 is weer omgevlogen. A.s. zaterdag 22 april spelen we onze laatste thuiswedstrijden en organiseren we een gezellig eindfeest als afsluiting van het seizoen. Overdag zijn er nog belangrijke wedstrijden. Dames 2 maakt nog kans op P/D als zij om 13.30 met 3-1 weten te winnen van Rosstars. En om 16.30 spelen Dames 1 en Heren 2 hun laatste thuiswedstrijd tegen resp. Seesing Personeel Orion D1 en MKB Accountants/VCV H1. Iedereen is hierna uitgenodigd voor een feestmaal: Chinees buffet van Kota Radja.

Tussen 18.30 en 19.30 ben je welkom in het Dynamo Café, meld je aan via de website (kosten € 5 t/m 12 jaar, daarboven € 7,50). Dan volgt het spannendste van de dag, bereikt Heren 1 de finale om het landskampioenschap of niet? Aan ons zal het niet liggen, we zijn er toch al allemaal en zullen ervoor zorgen dat de tribune tot de laatste stoel bezet is. Na het laatste punt gaan we er van uit dat we wat te vieren hebben want dan barst het feest los in het Dynamo Café. We hebben DJ Aaron Post weer weten vast te leggen voor de muziek tijdens de black & white party! O ja, uiteraard zetten we ook al onze kampioenen weer in het zonnetje, ook de kampioenen van de 1e seizoenshelft, en huldigen we de vrijwilliger van het jaar. Wees erbij!

13.30 - Dames 2 tegen Rosstars om de 2e plek
16.30 - wedstrijd Heren 2 & Dames 1
18.30 - 19.30 Chinees buffet van Kota Radja
19.45 - huldiging mini kampioenen
20.00 - wedstrijd Draisma Dynamo tegen Lycurgus met huldiging jeugdkampioenen en bekendmaking 'vrijwilliger van het jaar'
21.15 - Black & White Party met DJ Aaron Post!