Bestel kaarten voor World Tour Beachvolleybal + Volleybal World League

Van 15 t/m 18 juni vinden de FIVB World Tour Beachvolleybal én de FIVB Volleybal World League gelijktijdig plaats op de gloednieuwe Sportcampus Zuiderpark in Den Haag. Het is voor het eerst dat de twee internationale toernooien tegelijk plaatsvinden op één locatie. Nevobo-leden kunnen alvast combi-tickets bestellen tijdens de pre-sale van 8 t/m 23 april. Een combiticket biedt toegang tot beide topevents en is verkrijgbaar vanaf € 20 voor leden van 13 jaar en ouder en vanaf € 10 voor jeugd t/m 12 jaar. Je kunt binnenkort ook in Apeldoorn van topvolleybal genieten. Eind mei spelen de Oranje mannen in Koog a/d Zaan en Apeldoorn voor WK Kwalificatie en begin juli spelen de Oranje volleybaldames hun Grand Prix thuisronde eveneens in Apeldoorn.