Wie gaat de FIFA PlayStation strijd aan tegen de mannen van Heren 1?

Vorig jaar was de eerste editie van het SV Dynamo PlayStation FIFA toernooi. A.s. zaterdag 8 april, na de play-off wedstrijd van Draisma Dynamo tegen VCV Veenendaal, gaan Bart van Garderen en Maikel van Zeist hun titel verdedigen in de editie van 2017. De mannen van Draisma Dynamo gaan graag de strijd aan om de fel begeerde wisselbokaal en eeuwige roem. Teams bestaan uit 2 personen, opgeven kan per team of individueel. Van de individuele aanmeldingen maakt Heren 1 een team. Na de Play off wedstrijd van H1 zal de strijd losbarsten!! Geef je uiterlijk vrijdag 7 april op bij Bart van Garderen of Michiel van Dorsten via vandorstenmichiel@gmail.com. VOL=VOL. Vergeet niet een teamnaam door te geven bij de opgave. Locatie: Dynamo Café. Tijd: na de play off wedstrijd van H1. Be There!!