Bloembollenactie

Komende week starten we met de bloembollenactie. Met deze actie hebben we enkele jaren geleden circa 8000 euro voor de vereniging verdiend. Deze keer benutten we de opbrengst onder andere voor de inrichting van het clubhuis gericht op jongeren, aanschaf van nieuwe volleyballen en het aanvullen van de clubkas.

De komende week zullen tijdens de trainingen de bloembollenfolders worden uitgedeeld. Iedereen heeft tot en met zaterdag 11 maart de tijd om zoveel mogelijk bloembollenpakketten te verkopen aan familie, buren, vrienden, kennissen, collega’s etc.

Maar liefst 50 procent van de omzet gaat naar de vereniging.

Natuurlijk hebben we weer mooie prijzen beschikbaar voor de beste verkopers en de best verkopende teams bij de mini’s, jeugd en senioren. Laten we er met z’n allen weer een geslaagde actie van maken.