Tijdens Worldcup weekend Omnisport (11-13 november) aangepaste regels voor o.a. parkeren

In het weekend van 11 t/m 13 november vinden diverse activiteiten plaats in en rond het Omnisport: de Worldcup Baanwielrennen, therapeuten beurs in de Americahal, thuiswedstrijden Dynamo, Dames 1 en Heren 1 in het Omnisport en een thuiswedstrijd van het 1e team van WSV. Er zijn wijzigingen m.b.t. parkeren, ingang en kleedkamers.

Parkeren
Vanaf vrijdag 4 november t/m dinsdag 15 november is P8 niet beschikbaar doordat hier containers worden geplaatst voor de Worldcup. Doordeweeks kan men dan parkeren op P5 en P9. In het weekend wordt het lastiger en drukker en daarom willen we aanmoedigen zoveel mogelijk met de fiets te komen!

In het weekend van 5 en 6 november is P8 dus ook al niet beschikbaar. Je kunt parkeren bij P5, P6.

In het weekend op 12 en 13 november vindt de Worldcup plaats. Graag aandacht voor het volgende:
-       Het advies is om de parkeerstroom van de bezoekers voor Omnisport te volgen. De bezoekers parkeren op P5, P6 en later op P3.
-       Indien er geen activiteiten zijn bij WSV kan ook op P9 geparkeerd worden.
-       Buiten openingstijden van de Intratuin (zaterdag na 18.00 uur, zondag na 17.00 uur) kan er op P8 geparkeerd worden.
-       In de Americahal vindt op zaterdag 12 en zondag 13 november een evenement plaats. Deze beurs duurt tot 17.00 uur. Hier zal aan het einde van de middag (rond 16.00 uur) vermoedelijk ook weer ruimte ontstaan om te parkeren. Tijdens de beurs is het hier BETAALD parkeren, betalen bij uitrijden. Aan te raden is dus om de auto hier alleen neer te zetten als je later dan 18.00 uur uitrijdt! Dan is het namelijk gratis.

Ingang
Graag gebruik van onze eigen ingang op 11, 12 en 13 november (ingang 3). De route door het Sportcafé kan niet gebruikt worden. Mocht je bijvoorbeeld op P3 geparkeerd hebben dan kun je nog wel eventueel de sluiproute nemen; hoofdingang naar deur 2, buiten langs naar deur 3.

Kleedkamers
Op 11, 12 en 13 november kan gebruik worden gemaakt van de kleedkamers: 4, 5, 6, 11 en 12. Tevens kan heren 1 gebruik maken van kleedkamer 3, tegenstanders kunnen dan in kleedkamer 11.