Vier nieuwe leden Jeugd Arbitrage Corps

Een aantal scheidsrechters van het Jeugd Arbitrage Corps gaat dit seizoen wedstrijden fluiten in de seniorencompetitie waardoor er ruimte ontstaat voor aspirantleden die in de jeugdcompetite willen fluiten. Die ruimte is zaterdag jl., tijdens de startdag van de jeugd, direct opgevuld door 4 jonge enthousiaste dames die in de C spelen en zich spontaan aanmeldden:  Mirthe Bouwmeester (11), Carlijn Radstake (11), Fleur Dubbelhuis (11) en Joanna Ploeg (12).  Na het behalen van het spelregelbewijs en het volgen van een workshop waarin de belangrijkste spelregels en tekens worden geleerd gaan zij hun eerste wedstrijd in de jeugdcompetie fluiten. Zaterdag ontvingen zij hun fluitje om thuis te oefenen om voldoende hard te fluiten opdat zij tijdens de wedstrijd goed te horen zijn. Mirthe, Fleur, Carlijn en Joanna jullie zijn de jongste scheidsrechters van de vereniging. We zijn zo ontzettend trots op jullie!