Meisjesteam Dynamo naar United World Games in Oostenrijk

Een meisjesteam van Dynamo vertrekt op 15 juni a.s. naar Oostenrijk voor een groot internationaal driedaags toernooi. De meisjes, met een gemiddelde leeftijd van 13 jaar, gaan Nederland vertegenwoordigen op de United World Games.

United World Games
De United World Games worden van 16 t/m 19 juni 2016 gehouden in het Oostenrijkse Klagenfurt aan de Worthersee. Het is een van de mooiste sportevenementen van West-Europa en trekt ca. 8.000 sportieve jonge spelers van over de hele wereld. De openingsceremonie vindt plaats in het Euro 2008 Arena Sportstadion waarbij Dynamo de Nederlandse vlag zal binnendragen.