Meisjes MB5 dwingt een 5e set af

Afgelopen zaterdag heeft ook MB 5 zijn eerste wedstrijd gespeeld van dit jaar.`En wat voor een wedstrijd. De eerste set moesten we nog weer wennen aan het spelen van een wedstrijd , we wisten elkaar nog niet altijd te vinden. Ook was nog niet iedereen scherp genoeg hierdoor verloren we de eerste set met 13 – 25. De tweede set was al een stuk beter en speelde ook Fabiënne voor het eerst mee in ons team en niet onverdienstelijk.  De set ging al een stuk beter maar werd helaas nog wel verloren met 22 – 25. De derde set was er één waar alles steeds beter ging en waar een ieder speelde voor de winst. Deze werd gewonnen door de meiden met 25 – 22.Op naar de vierde set, ook hier werd er weer gestreden voor ieder punt en de meiden hebben laten zien te willen en kunnen werken voor elkaar. Hierdoor werd de vierde set gewonnen met 25 – 21. De vijfde set was wat minder, hier zijn wel een aantal oorzaken voor te noemen. Lara die de hele wedstrijd met koorts speelde, we hadden maar 1 wissel omdat Anna verhinderd was en Melinda ziek was.
Een ieder die speelde heeft zijn best gedaan helaas geen overwinning, maar zeker een top prestatie met het gehele team.
Zaterdag spelen we uit in Mariënheem vertrek 14.30 bij Dynamo
Gert Jan en Pascal