Bekerwedstrijd Heren 1

De wedstrijd om de nationale beker is verplaatst van woensdag 6 naar woensdag 13 januari om 20.00 in het Omnisport. Tegenstander van Draisma Dynamo tijdens deze achtste finale van het bekertoernooi is Coolen-Alterno. Om 20.00 uur houden we 1 minuut stilte ter nagedachtenis aan Louis Berends. Louis, trainer en coach van diverse meisjesteams, speler van SV Dynamo Heren 10 en ex-lid van Alterno overleed op dinsdag 22 december aan de gevolgen van een hersentumor. De opbrengst van de wedstrijd zal worden gedoneerd aan de stichting KWF Kankerbestrijding. Louis heeft de afgelopen 10 jaar training gegeven aan 33 teams en was bij bijna de helft betrokken als coach. Iedereen die Louis heeft gekend als trainer, coach, manager, teamgenoot of vrijwilliger is a.s. woensdag van harte welkom om samen stil te staan bij het overlijden van Louis.