Jongens C1 kampioen!

Het kon, zaterdagmorgen in de Welgelegenhal, niemand zijn ontgaan dat er iets bijzonders stond te gebeuren met JC1. Sommige jongens die wat stiller waren dan normaal, anderen die weer wat drukker waren en een volgepakte tribune bij veld 3.  De jongens hoefden 'alleen nog maar' van Alterno te winnen om kampioen te worden in de Hoofdklasse.  Dat liep even anders. Tot 2-2 ging de wedstrijd gelijk op, echter Alterno trok aan het langste eind en won met 3-2. Uiteraard was er teleurstelling, maar ook optimisme. 'Die ene set pakken we volgende week wel tijdens onze laatste wedstrijd'. De teleurstelling was ook al minder toen de jongens als teamuitje op weg gingen naar Lasergamen. De middag kon helemaal niet meer stuk toen ze vernamen dat hun directe concurrent een punt had laten liggen en JC1 nu kampioen is in de Hoofdklasse. Wessel, Dave, Koen, Marijn, Sieb, Tim, Ruud, Max, Jip, Sem en Benne en coach Ronald van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap!