Eerste Super Saturday op zaterdag 31 oktober

De eerste Super Saturday van dit seizoen is op zaterdag 31 oktober. Zowel Dames 1, Heren 1 als Heren 2 spelen dan een thuiswedstrijd. Tussen de wedstrijden door kun je weer een hapje eten in het Dynamo Café. Dames 1 speelt om 16.30 uur tegen Sliedrecht Sport, Heren 2 om 16.30 uur tegen Cito en Heren 1 om 20.00 uur tegen SSS. De toegang tot de wedstrijden van Dames 1 en Heren 2 is gratis. Voor de wedstrijden van Heren 1 betalen volwassenen € 5, jeugd t/m 16 jaar € 2,50. Leden en vrijwilligers van SV Dynamo hebben gratis toegang op vertoon van het lidmaatschapspasje. Het pasje kun je ophalen bij de kassa van het Omnisport voor een van de thuiswedstrijden van Heren 1. Blijf je gezellig een hapje eten? Op het menu staat Chinees buffet van Kota Radja. Het buffet bestaat uit Babi Pangang, Saté Ajam, Tjap Kan Tjoy (groenten), Foe Yong Hai met kip, Miniloempia’s, Kerriekoekjes, Kroepoek, Nasi en Bami. De kosten bedragen € 5,00 t/m 12 jaar en daarboven € 7,50. Aanmelden kan via de link op de website en is mogelijk tot vrijdag 30 oktober 17.00 uur. Graag tot dan!