Bestel nu kaarten voor de bekerfinale van Heren 1

Nog geen kaarten besteld voor de bekerfinale van Heren 1 op zondag 10 april? Doe dit dan nog snel. Tot en met maandagavond 4 april kun je kaarten bestellen. De wedstrijd van Draisma Dynamo tegen Langhenkel/Volley begint om 13.00 uur in het Topsportcentrum in Almere. Bestel nu voordelig kaarten via de vereniging of geef je op voor de bus.

Kaarten
Kaarten voor de bekerfinale kosten via de vereniging slechts 5 euro per persoon (via de Nevobo is dit € 8 en € 10,50 voor resp. Nevobo leden en niet-leden). De kaarten kun je tegen betaling ophalen bij de kassa in Almere.

Bus
Bij voldoende belangstelling rijdt er een bus naar Almere. Je kunt aangeven of je eventueel mee wil met de bus. Een retourtje Almere kost ongeveer € 12,50 per persoon. Of er een bus gaat rijden, zal een paar dagen van tevoren op de website van de vereniging en Heren 1 bekend worden gemaakt.

Programma bekerfinales 2011
12.00 - Zaal open voor publiek
13.00 - Herenfinale: Draisma Dynamo - Langhenkel Volley
15.30 - Damesfinale: VC Weert - VC Sneek

Kaarten bestellen of opgeven voor de bus.